هیئت متحده فاطمه الزهرا
هیئت متحده فاطمه الزهرا

هیئت متحده فاطمه الزهرا

کلیپهای تصویری سومین اجتماع مدافعان حرم

کلیپ های تصویری سومین اجتماع مدافعان حرم حضرت زینب 

هیئت متحده فاطمه الزهرا (س)

 با نوای کربلایی ایمان کیوانی

کربلایی هادی غفوری 

کربلایی خلیل ناصری

**عذر خواهی بابت تاخیر در پخش **

 

کربلایی خلیل ناصری - این دلم مجنونه - شور

کربلایی خلیل ناصری - به زیر لوای حیدر - شور

کربلایی خلیل ناصری - هر چی دارم مال زینب - شور

کربلایی ایمان کیوانی - بیکران زینب - تک

کربلایی ایمان کیوانی - این دل مال زینبه - شور

کربلایی ایمان کیوانی - پای زینب سرمم میدم - شور

کربلایی ایمان کیوانی - تو مثل لیلائی - شور

کربلایی ایمان کیوانی - زن مثل زینب - شور

کربلایی ایمان کیوانی - میمیرم میمیرم - شور

کربلایی هادی غفوری - منو زنجیرم کن - شور

کربلایی هادی غفوری - ذوالفقار حیدره زینب - شور

کربلایی هادی غفوری - نبری از یادم دلم به تو خوش حسین - شور 

نظرات 4 + ارسال نظر
سیده زینب یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 13:08

سلام داداش ادامه فیلم ها رو نداری بزاری کیفیتشم مهم نیست

سلام داداش
همین چند تا فیلم رو موسسه تصویربرداری به ما داده

محرم پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 18:04

سلام در همچین موسسه فیلمبرداری رو باید تخته کرد
واقعا متاسفیم براشون

سلام
واقعا شرمندتونم

یا خانم زینبــــــــــ سلام الله علیها چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 17:03

سلام
چرا کلیپ ها ناقصن کل شعر نیست همه سه دقیقه ان؟؟؟؟!!!!!!!!!!

sima سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 21:31 http://flower-ss.blogsky.com

می دانم چشمانت با من چه میکند

فقط وقتی که نگاهم میکنی

چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد

که حس میکنم چقدر زیباست

فدا شدن برای چشمهایی

که تمام دنیاست



یه سری به وب ما هم بزن
تبادل لینک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.